dilarabalmm Rabia anamız var ve koyman çok anlamlı olur. Kulağa da hoş geliyo. Ben yeni isimleri gerçek isim gibi düşünemiyorum. Özür dilerim ama uydurma gibi geliyo. Cansu da ne bileyim sevmediğim insanlarda olduğu için mi bilmiyorum sevemedim. Biz nasip olursa Ela düşünüyoruz. Eğer babaannesinin adı da olmasaydı ben başka isimler düşünüyodum ama uzun veya anlamsız geldi. Ama Lina koymak istersen kulağa hoş geliyo. İnan yeni nesil isimler aklımda kalmıyo, kuzenimin çocukların adını unutuveriyorum yıllardır.
Dora, yeni nesil isimlerden sevdiğim nadir isimlerden. (Çocukluğumun çizgi filminde vardı.)
Doğa (yakınımda olmasaydı kesin koyacağım isimlerden olabilirdi)
Açelya
Defne
Asu
Ahu