bsrayksl2 5 aylik hamileyken sag bobregimde buyume vardi bebek buyudukce baski yaptigindan dolayi kendi islevini yapamiyordu bundan dolayi buyume oldu surekli enfeksiyon oluyordum doktorum bana sag tarafima kesinlikle yatma dedi 1 ay boyunca hep sol tarafima yattim daha fazla baski olmamasi icin surekli enfeksiyondan kaynakli antibiyotik cok kullandim cok antibiyotik kullandigim icin 6 aylikken bebegimin kulak testine girmesi gerekti ilerde isitme ile alakali sorun olmamasi icin sukurler olsun ki sorunsuz isitme testide guzeldi…