ozw üzüldüğünüzü düşünmemiştim, okuyunca mutlu bi şaşkınlık yaşadığınızu düşündüm (kendim yaşasam çok mutlu olurdum iki cinsiyeti tatmış olacağım diye) kendim böyle hissedeceğim için sizin için olumlu birşey diye düşündüm belkide…
Tamamen bu niyetle yazdım üzündü veya olumsuz şeyler hissettirdiysem özür dilerim.