busonryavrusu kendi doktorunuz o şekilde yönlendirdiyse tabi sağlık herşeyden önemli, benimde gebelikte splık eıkıntılrım var ilk gebeliğimdede perinatoloji de takipli olmam gerekiyordu ama devlette doğum yapma korkum var açıkcası. doktorumda süreci çok güzel yönettiği için onunla devam ettim şimdide aynı şekilde