Asdffghjjk Daha 2. Aya yeni girdim ama göbeğim çıktı hatta insanlar farl ediyor yavaş yavaş dar bişey giydiğimde😄
Birprensesannesi_ Asdffghjjk iç karnın küçüktür tatlım benımde oyleydı şuan 4 aylığız ama gör 5-6 aylık gıbı karnım var ☺👼🏻 🤰🏻
Minnosunannesi Asdffghjjk daha minicik seni etkilemezki ya kilo aldın yada şişkinlik genelde o zamanlarda çok şişkinlik oluyor zaten. Ben 6. Aydayım daha yeni belli oluyor
Dephnne Asdffghjjk o kadar kucukken karnin cikmiyor canim aynisi bende de oldu inanamicaksin ama gaz birikmesi o.
jrarya Asdffghjjk benimde 9+1 😌 32 yaşındayım ve bu yaşıma kadar karnım hep dümdüzdü şuan hamile olduğumu bilmeyen dar bi elbise giydiğimde hamilemisin diyo 🤭 bebişten olmasada böyle gözükmek çok tatlı ayva göbeğimi seviyorum 🙆🏻😇
Asdffghjjk Birprensesannesi_ zaten 45 kiloyla hamile kaldım hiç göbeğim yoktu belim incecikti bende ondan diyorum ama çok tatlı duruyor 🙈😄
Birprensesannesi_ Asdffghjjk ay ay fotograf cekın kanının büyüyüşü için ben oyle yapıyorum 😊3 aylıkla 4 aylık karnım arasında baya fark var 🙂 ☺ Ama cok tatlı duruyor ya rabbim sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin
Zemuda Birprensesannesi_ ben fotoğrafı her hafta çekiyorum. O zaman bile fark ediliyor. Gerçi bende daha yeni yeni çıkıyor göbeğim. Ama o değişimi görmek çok güzel çok şükür 🙏
HanifeOkutan Ya ben de ömrümde ilkkez bir göbüş sahibi oldu😂😂 tabi böyle tatlı göbüşe can kurban😂😂 🙏🏻Zayıf olunca erken fark ediliyor ama benim asıl karnım 4. Ayda çıktı 16. Haftadan sonra 2. Ayda göbüşün çıkması kilonla ilgilidir belki de😊😊
Cancancan Benimde11+5 çıkıyor göbek ama şişkinlik de çok var o yüzden de olabilir diye düşünüyorum bende zaten normaldede vardı göbek 🤣🤣
deletedmom11 Büyük ihtimaL gaz birikmesinden doLayı şişkinLiğiniz oLmuştur bi süre de kaLabiLir o şişkinLik !! Herkes bebek sanar zaten o zamanLarda haLbuki nokta kadar birşey karnı çıkarmaz 👍🏼
Busranrunal Benimde öyle 9 haftalık ken karnım varkilo vermeme rağmen pantolonlarımın fermuarlari kapanmiyo