eylul016 Momlife_ ben 12+0 da ikili tarama da söyledi doktor kendi doktoruma henüz gitmedim umarım değişmez🤭
momyflow Momlife_ 11+4 bizde bende aşırı merak ediyorum ikinci bebeğim bide cuma günü ikili test için gideceğim inşallah söyler doktor🥲🥲🥲🥲
mercanne Momlife_ bende merak ediyorum bugün 10+4. Bu ay sonuna doğru gitmeyi düşünüyorum. Bu tarama testleri çok güvenli gelmiyor o yüzden yaptırmayı düşünmüyorum. Umarım gittiğimde söyler tahminini
Momlife_ eylul016 ikili tarama 12de mi oluyor ben 10 haftalığım haftaya 11 olacak doktor beni hemen çağırdı ikili tarama için şaşırdım doğrusu 10+6 Çarşamba gününe denk geliyor
Momlife_ momyflow benim ilk olduğu için bilmiyorum da kaçıncı haftada ikili tarama oluyor ben 11 olmasına 1 gün kala gitsem bişey olur mu
eylul016 Momlife_ 11 ve 12 . Haftada oluyor benim doktorum 12 yada 12+3 te gitmemi önerdi bende perinatolojiye o haftada bulunca gittim