Ozgle Kızlar cok tuhaf hissediyorum.Lütfen kötü yorum yapmayın.İçimde bir canlı olduğunu düşününce bir tuhaf oluyorum o yüzden hep elim karnımda.Gece bile elim karnımda uyumaya çalışıyorum.Sanki tutuyorum onu hareket etmesin diye.Ne yapmam lazım benim gibi olan var mı.
Bilgeferhat Ozgle ben tam tersi hareket ediyor mu hareket etsin diye elim sürekli karnımda ama annemde öyleymiş kimseye de ellettirmezmiş karnını içi tuhaf oluyormuş herkeste farklı canım 😊