30 haftalık hamileyim. Bu 2. Gebeliğim ilkinde hiç böyle şeyler hissetmemiştim😞 aşırı halsizim ruh halim hiç iyi değilim hiç bişey yapasım yok kızımla zor ilgileniyorum. Ağrılarım sancılarımm off Allahın gücüne gitmesinde ama bu seferki acayip zorladı beni nedendirki ya😞