tekooo benim nabzım 170lere çıkıyordu, ambulansla hastaneye kaldırıldım hatta bu yüzden. Bu durum tansiyonu da tetikliyordu, bu daha tehlikeli. Bende hipertansiyon vardı, sürekli yükseliyordu. Ne zaman nabzım yükselse tansiyonumun çıktığını anlıyordum. Çok gittim hastaneye, doğumhanede yattım hatta. Kardiyologa yönlendirdiler, kalbimde bir sorun çıkmadı. Tansiyona bağladılar. Onun için de ilaç falan yazmadılar hiç. Tansiyonunuz da çıkıyorsa muhakkak doktorunuza danışın. Hamilelikte yüksek tansiyon çok tehlikeli. Hem anne için hem bebek için. Eğer nabzınız 145-150 nin üstüne çıkıyorsa önce bir kardiyolojiye görünün. Eğer bir sorun çıkmazsa panik atak olabilir. Bu durumda da kendinizi stresten, aşırı yağlı ve şekerli gıdalardan uzak tutun. Umarım hiçbir sorun çıkmaz. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle 🌸