Yagmustoprak1 bersuu ilay olsun sadece bencede parlayı göbek adı gibi okutabilirsiniz bende Elay koycam 🫠
bersuu Balbebek012 aslında sadece ilay ama oğlum parla ismini çok istiyor hep karnımı bebek kardeşim parla diye seviyor