bersuu Doktorum bana mart sonu olur dedi ama sanki o kadar beklemez gibime geliyor sizleride durum nedir
23hatice23 bersuu 24+3 den benimde mart sonu ama sezeryan olacağı için mart ortası doğum olur diye düşünüyorum
bersuu cylnboran04 uygulama da benim de 26 Mart görünüyor bazı formlarda denk geldim aynı haftada olanlar 7 Mart 4 Mart vs diyor dedim Allah Allah 😅
2cocuklumomy Benimdeee 25+1 şuan Mart başı gibi duruyor bakalım neler olucak ilk dogumumu normal yaptım bu nasıl olucak Allah bilir
1202 gamze6p evet canim 23,25 mart oluyordu aslinda ama sezeryan oldugu icin ileri cekiyor 8marta karar verdi
kardlinkkk Benim 24+6 doktorum bugün mart sonu nisan başı dedi. Şu an yorumlara bakınca kafam karıştı bi :) kız bebek. Tam olarak kaçıncı haftada doğuruyoruz anlamadım ki :D