Canimlar selamm yine ben 😄
Bu aralar çok post açıyorum ama ne yapayım bu kadar kadını bir arada nerden toplayayım 🫠😄😁
Smdi ben 4 yil önce spiral taktırdım hangisi bilmiyorum ama aşırı kanamam oluyordu ve ayın 15 16 günü rahat regl geziyordum ben. 1 seneye düzelir dediler düzelmedi çıkarttırdım. Geri çekilmeyle de 3 sene filan korundum. Tabiki korunma yöntemi değil .
Smdi size sorum şu iğne veya sprialla hamile kalan var mı?
Hangisini tercih etmeliyim ? Spiral se bakır mi hormon lu mu ?