QueenJ 36+2 haftalık hamileyim. 36 hafta kontrolümde ufak sancılarım vardı. Bugün biraz sancım ve kasılmam arttı acile gittim 1 parmak açıklık varmış ama bebeğin kafası daha yukarıdaymış ve rahim ağzım çok sertmiş. Doktor bebeğin kafası aşağı indikçe baskıyla rahim ağzını yumuşatacak öyle açılma ilerleyecek doğum o şekilde başlayacak şu an doğum başlamamış daha dedi. Nstde de 1 kez 40ın üstü sancım çıktı sadece. Yalancı sancıymış bugün yaşadığım. Sizce doğum ne kadar süre sonra olur? 1 parmak açıklıktan ne kadar süre sonra doğum yaptınız?
Balbebek012 QueenJ kişiye göre değişir bu durum ama doktor size gerekli bilgileri vermiş bence bol bol uzanıp dinlenin vaktiniz oldukça da yürüyüş yapin
cevirmenanneee QueenJ 2 haftaya yakın 3 cm açıklıkla gezdim devamıda gelmedi zaten sonuç sezaryen oldum. Kişiden kişiye değişebilen bir durum bu. Sıfır açıklıkla gidip doğurup gelen var
3bebekliannee QueenJ 2 hafta içinde gerçekleşir büyük ihtimalle benim 4 cm açıklığım vardı 3 gün sonra doğum oldu size tavsiyem bol bol hareket halinde olun egzersizler yapın nefes çalışmaları yapın açılmanız ve doğumunuz daha rahat olur tabii eğer vajinal düşünüyorsanız ☺️
QueenJ 3bebekliannee evet vajinal düşünüyorum inşallah sağlıkla 🤲🏼 teşekkür ederim tavsiyeleriniz için 🌸
esrato Nefes egzersizleri yapın. Doğum sırasında nefesinizi doğru yönetmek çok önemli. Bebeğinizi, sağlıkla, rahatlıkla kucağınıza alın. GÜzel haberlerinizi bekliyoruz.