Merhaba iki düşüğüm var biri 5 haftalık gelişmedi, diğeri 6 haftalık kalbi durdu. Genetik test, pıhtılaşma gibi testler yaptırmam gerektiğini söyledi burdaki kadın doğum doktorum. Bulunduğum ilde şehir hastanesi yok Erzurum şehir hastanesine gidicem bu nedenle. Direkt tıbbi genetik bölümüne randevu alıp mı gitmeliyim yoksa orada da önce kadın doğuma mı gitmeliyim nasıl bir yol izlemem gerekiyor bilgilendirebilir misiniz?