Kızlar iyi akşamşar🌸 serklajlıyım kısalmam ve hunileşmem var en başından beri progestanı ağızdan alıyordum artık doktorum fitil olarak almamı istedi ama vajinamın için pıtırlandı tahriş olmuş :( günde 3 defaydı doktora söyledim şimdi iki fitil bir ağızdan alıyorum. Tahriş olduğu için sanırım koyduktan 3 dakika sonra falan yanma başlıyor birde sulu akıntı az gelirdi 2 3 gündür çoğaldı. Aslında koyarken zorlanma olmuyor biraz ıslatıyorumda. Siz neler yapıyorsunuz bunun için🌸 birde ekstra nidicard ve progestan iğne kullanıyorum