ozgeBudak006 bebeğim daha minnak 5 haftalık :) güzel annelerimiz sizce cinsiyet nedir tahmin alabılırmıyım ☺
ozgeBudak006 Zeyneplemutluluk Yaa teşekkür ederim yorumunuz yüzümde bi gülücük oluşturdu ☺ 2. Hamılelıgım bi tane oğlum var 4 yasında. Herşeyden önce saglıklı olması tek temennım ama gönlümdende hep bir kız gecıyor inşallah nasıp eder rabbım 🥰
Zeyneplemutluluk ozgeBudak006 inşallah Allah gönlünüze göre versin 🌸 benim de 3 yaşında kızım var 2. Ye hamileyim 😅😅
ozgeBudak006 Zeyneplemutluluk Yaaa sizde sağlıcakla kucagınıza alın inşallah Rabbim sizinde gönlünüze göre versin siz kaö haftalıksınız
Zeyneplemutluluk ozgeBudak006 teşekkür ederim amin inşallah 🧡 7+4 haftalık bugün ilk kez gittim doktora 🙈
Zeyneplemutluluk ozgeBudak006 evet duyduk çok şükür. Gayet iyiydi kalp sesini duyana kadar bir şey yoktu duyduktan sonra heyecanım duygularım arttı 🤩
ozgeBudak006 Zeyneplemutluluk yaa o çok başka bir duygu insan çok duygulanıyor🥰 bizde şuan 6+2 haftaya 7 haftalık olunca gidiyim diyorum
Zeyneplemutluluk ozgeBudak006 aynen bende 7 haftalığı bekledim kalp atışını duymak için. Erken gitmek iyi olmuyor sadece kese görünüyor falan