Merhaba arkadaşlar 36 haftalık hamileyim 4 yasindada bir kızım var okulda ağladığı için ogretmeni okuldan almamı istiyor surekli ağladığı söylüyor ama bende hem gelişimi açısından hemde evde yanliz sıkılmasın diye gitmesinin onun açısından daha iyi olacağını düşünüyorum çünkü konuşması gelişti sayıları kalem tutmayı öğrendi bu sene alsam bile seneye mecbur gidecek ve aynı skntilari bu sefer baştan yaşamış olacağım siz tecrübeli annelerden ne yapmam gerektigi konusunda fikir almak istiyorum çünkü nasil bir yol izlemeliyim bilmiyorum