Daisyy000 İlk çocuğumda lansinoh kullandım ve hiç memnun kalmadım.Yeni pompa alacağım Mochiden çok memnun olan duydum ,kullanıp memnun kalan var mıı önerir misinizzz? ❤️
Daisyy000 Kiwiyide çok öneren var ,fiyatıda çok uygun acaba onu mu alsam diye de düşünmüyor değilim 😬
Esiin_ Daisyy000 ben kiwi kullandım hiç memnun kalmadım sağımda ağrı yapıyordu ve tam boşaltmıyordu sonra lansinoh kullandım o daha iyiydi ama mochi’nin ellet serbest modelini çok beğendim hem kablosuz memnun olan varsa hemen alıcam
Esiin_ Daisyy000 bende ilk bebeğimde çok çekmiştim şimdi o kadar gözüm korkmuyor ama galiba hamilelik zamanlarını unutmuşum şimdiden göğüs ağrısı ve şişliği çekiyorum baya zorluyor doğumdan sonra da böyle olursa dayanamam gerçii bi tık ustalaştım artık 😅
Daisyy000 Esiin_ Hastane tipi kiralacaktim aslında ona karar vermiştim ama senet yapıyorlarmış, eşim senet işin içine girince istemedi
Esiin_ Daisyy000 yok ya hiç kullanışlı olduğunu düşünmüyorum çekim gücü yüksek evet ama ben küçücük makineyi odadan odaya taşırken rahatsız oldum o koca makineyle kim uğraşacak