Zeyno321 ben 30.haftama girdim. Toplam bi 15 kilo falan aldım. Bebek de 2-3 hafta önde hep. Doktorum şeker testi yaptı, şeker çıkmayınca genetik olabilir dedi. Benim eşim iri bi adam ondan diye düşündük. Ama geçen bi yerde okudum, eğer siz ya da eşiniz kilolu doğan bebeklerseniz o bile etkiliyomuş. Şekeriniz yoksa çok da takmayın bence.