40+0 3 gündür 3 cm açılma var ama sancı yok . Ananas hurma yiyorum activating labor yapıyorum bir kaç gündür ama açılmayı hızlandıracak bilgisi olan var mı ? 3 gün önce sancı çektim nst de çıktı istersen yatış verelim istersen evde çek sancını dedi eve geldim ama sabaha karşı kesildi sancılar 3 gündür de sancı yok .