Hurricane ikiprensesannesi___ valla ne yapayım, oğlanı yatırdım. Kız başladı (kedim 😂) bana rahat yoook yok 😂😂
Hurricane ikiprensesannesi___ hiç sorma valla, iki haftadır hastayım oğlan da hasta. Onu yatırıyorum keyif yapacağım diyorum bu sefer benim zilli geliyor onun mesaisi başlıyor 😂 ne yapalım birini yaptık birini aldık kurtuluş yok 😂😂
ikiprensesannesi___ Hurricane on’ların canı Sağolsun🥰 yapacak bişey yok bu ışıltılı hayatı biz seçtik😅
Fatma_furkan1996 ikiprensesannesi___ çok kaldırmaya çalıştım ama uyanmadı canım kıyamadım da tırcı benim eşim dün gece de yoktu çok yorgun o yüzden
ikiprensesannesi___ deletedmom43191 valla canım anca çay içmeye vaktim oldu çayımı bitirip kızlarımı uyutacam