28 kasımda ilk doktora gittim, kese ve bebek göründü 5+6 dedi. Çarşamba yani 3 aralıkta kanamam oldu tekrar gittim kese ve bebek duruyordu. 6 aralıkta kendi doktoruma gittim oda bana 5+6 dedi. Yinede bir hafta daha bekleyelim dedi. Kanamam bitti gibi. Vücut atmak istiyor olabilir dedi. Ama Allahtan ümit kesilmez böyle gebelerimde oldu dedi perşembeye geldiğinde kalp atışınıda duyabiliriz dedi ama duymazsak kesin emin olucaz 5+6 da gelişimi durmuş ve kürtaj olucaksın dedi. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Kendinde atabilirsin dedi perşembeye kadar ama ben kanamam artar diye beklerken azaldı hatta bitti gibi bişey oldu. 5 gündürde forumu talan ettim böyle bişey yaşayan olmamış.