betuliiiiii KıZLAR ÇOK kararsız kaldım sizce mochi şarjlı olan mı daha iyi yoksa lansınoh elektrıklımı daha iyi kullanann varsa fikir verebılırmı acebA
papatyakokulugece betuliiiiii bence manuel al ilk bir iki ay sonrasında pek kullanışlı değil gerek kalmıyor yani ona
cheerfulmomy betuliiiiii lansinoh için sızdırıyor ve sonra çekim gucu düşüyor dediler bende daha almadım ama Mochi alacam sanırım