devo16 https://ibb.co/fzsKVPCZ https://ibb.co/HLM912Wn Sat 15 Kasım Bat 12 Aralık. Bu sabah ki test . Sabah mı tekrarlasam yoksa sıvı tüketmedim 3 saattir şimdi mi yapsam ? Kafam da deli sorular. Çizgide var mı yok mu hayal mi kuruyorum yine yardımcı olun. 🥲 Belirti olarak şeffaf hafif sulu bir akıntı var. Yer yer bel ağrısı ve mide bulantısı oluyor. Bazende elektrik çarpıyor gibi yumurtalıklarımda acı oluyor. Ve kasık ağrısı. Dün göğüs hassasiyeti çok fazlaydı.
Seyma190623 devo16 sat itibariyle 23. Günde benim awox testim baya bekliydi sizinde 23. Gün ama inanın çok hayali bu çizgi bence testi yarında değil ondan sonraki gün tekrarlayın eğer geç döllendiyse bi ihtimal predictor iyi bi test çıkarır
adatuna devo16 predictor ile yap canım en hassası yumurtlamadan 11 gün sonra gebeliğimi onda gördüm hep
devo16 Elifern sabahı beklesem mi yoksa şimdi mi yapsam. Predictor kaldı elimde. Sabah yaptığım awoxtu
Fnur6435 devo16 sabahı bekle öyle yap umutandirmak istemem inşallah vardır bende de böyleydi awox gözle bile ben bakınca zor görüyordum telefona yansimiyordu bile beta 16 çıkmıştı.
devo16 Elifern o zaman gaza geliyorum 😀 sabaha yapacak testim kalmıyor . 24 saatte çok fark ediyor diyorlar ya kararsız kalmıştım o yüzden
devo16 Fnur6435 evet farkettiyseniz renk ayarlarıyla biraz oynadım öyle göründü kıl gibi çok ince. Gözle bile görmesi çok zor ama ilk 5 dk da çekip hemen renklendirerek baktım
devo16 Seyma190623 sabah Awox siparişlerim gelecek peşpeşe tekrarlarım. Sabretmek gerçekten çok çok zor 🤭🤭
devo16 Aslında bakınca Awox predictora göre daha hassas . Awox 6 mlu iken Predictor 10mlu . Regl olana kadar tekrara devam 😀😀
devo16 Chat gpt evet çok silik bir çizgi var olumlu olarak yorumlanabilir ama tekrar et diyor. Keşke hemen hamile olduğumuz anlaşılsa bu stres biz kadınlara çok fazla 😅😅