aryasal3429 Öncelikle 2 hafta ileri ya da 2 hafta geri normal kabul ediliyor. Başka bebiş kiloları ile kıyaslamanı tavsiye etmiyorum çünkü her bebişin genetik yapısı farklıdır. Zayıf diye sağlıksız olacak anlamına gelmez belki minyon bir bebek olacaktır. Bazıları da tombiş diye sağlıkli olduğu anlamına gelmez şeker kaynaklı olabilir ya da tamamen sağlıklıdır genetik faktör devrededir o yüzden lütfen kiyaslama yapmayın✨ Kilosu gayet normal merak etmeyin ama yine de siz kilo alsın istiyorsanız bol bol kaşar peyniri,ceviz,avokado,badem,köfte tüketin 🫶✨