17 haftalık hamileyim kanamam oldu ağrım oldu kasık ve bel ağrılarım doktorum da endol verdi bu ilaç aslında romatizma ilacı annemde kullaniyor çünkü romatizma için İnternetten de baktım asla hamileyken icilmemelidir diyor ne yapmam lazım kızlar içeyim mi içen oldu muu sıkıntı olur mu