Evet anesteziyi atmak için baya etkili kiminin vucudu hemen atar ama kimisininki atamaz ben atamamıştım bir türlü ve 3 gün yarı baygın gibiydim baş agrısından gözümü açamıyordum tansiyonum 7 ye 5 ten yukarı çıkmıyordu doktorlar bol bol kahve ve su tüketmemi söylemişti ve kahve bağırsakları çalıştırdıgı için gaz sorunuda dhaa rahat halloluyor