aysel2202 bence bekleyin çünkü bende emziriyorum şuan geç döllenme oluyor gerçekten 7 haftalık hiçbişey görmedim olasılıklarıda söyledi bana doktor ben özel kürtaj hastaneleri bile araştırdım 8 Haftada gidince gördüm küçücük ama kalp atışıda vardı dedi 8 haftalık ama 6.4 günlükle uyumlu ben ilk çocuğumu 5hagta 6 günllükken gördüm bence umut vardır bekleyin ama nasipse olucaktır canınız sıkmayın veren Rabbim alanda olur en hayırlsını isteyelim insan ister istemez üzülüyor ama inancımıza sığıyoruz.