Kızlar lütfen deneyimli anneler ablalar bana yardım edin gecen hafta doktora gittim salı gunu 4+5 keseyi zor gordu bugun pazartesi gunu kahverengi akıntım vardı sonra kana donustu hemen acile gittim vajinal ultrason ile baktı kese var bebek yok sağlıksız gebelik dedi bos gebelik dedi beta degerim 9688 di cumartesi gunu acaip korktum başına gelen varmı boş gebelik mi