namkol1 Xsevgi53 sizinki birşey mi 21. Haftadayım hala kız gibi ama net birşey diyemiyoruz pozisyonu kötü hazırlık yapma diyorlar 😂 haftaya detaylıda net olarak öğreneceğiz inşallah Hem kız hem erkek ismi belirledim
Xsevgi53 baharf1 ya ben çok meraklıyım özele gittim sırf o yüzden ama elde var sıfır dün arkadaşım12 haftalıkken kız olduğunu söylediler bizimkiler mi çok nazlı anlamadım ben🤣
baharf1 Xsevgi53 ay benimkide kızdı özele gidiyordum hep 21 hafta sakladı resmen şimdi de çok nazlı 😂