Merhaba kızlar pendikte riskli gebelik takibi yapan strese sokmayacak sakin ve bilgili doktor tavsiyesi yapabilir misiniz? 3 düşüğüm var aylar sonra tekrar hamileyim ama çok gergin ve kaygılıyım. Takip eden doktorum beni daha çok strese sokuyor. Mesela çatlatma iğnesi zamanı tatile gideceğiz diye baya kızmıştı. Halbuki zaten zor bi süreç eşim de ben de yoğun çalışıyoruz ihtiyacımız vardı ve önceden ayarlamıştık adet düzensizliğinden denk gelmişti