Beyza-mkl22 Şehir hastanesine gidiyorum muayeneye, Seda Duygu Demirçelik ve Özlem Özgün var memnun kaldığım ama ultrason fotoğrafi vermiyorlar başka sizin gidipte memnun kaldığınız kadın doğum doktoru var
byzkhn Beyza-mkl22 kaç haftalıksınız? Bende şehir hastanesine gidicem oraya yönlendirdi doktor ilk defa gidicem iki hafta sonra
Meryemak Beyza-mkl22 zeliha hanıma gidiyorum harika bir doktor işini hiç riske atmıyor detaycı ama foto vermiyor makina foto çıkartmamıştı bana video çektirtti
Beyza-mkl22 byzkhn 2 gün sonra 17 hafta olucak, temizlik açısından beğeniyorum şehir hastanesini birde iyi doktora denk gelirsen çok iyi
maviportakal_ Beyza-mkl22 çok iyi bir doktor hiç soru sormana bile gerek kalmıyor her sorana tavsiye ediyorum gerçekten
maviportakal_ melek_eknc normalde şehir hastanesinde ama kestelde de hasta kabulüne başladığını duydum
sumeyyesusmaz Mehmet karabuluta gıdıyorum cok memnunum ultrason fotografı verıyor cocugun pozısyonu ıyı olmasa bıle ıllakı bır bolgesıni cekiyor onun yanında gokhan beyı duydum ve elif öye. Elif hanım gebe okulunda da eğitimlere katılıyor bu ay ona randevu aldım
kubraturkkoc Beyza-mkl22 Gökhan Gölcük, Zeliha Atak perinatolojilerde iyi doktorlar var ama çıktı vermiyorlar genelde
Snowel kubraturkkoc merhaba perinatolojide gökalp bey nasıl acaba bilginiz var mı amniyosentez olacağım büyük ihtimal çok tecrübeli bir perinatoloji doktorunun yapması gerekiyor da
kubraturkkoc Snowel Çok iyi bi doktor, az önce yanımda arkadaşlarımız vardı onlarda Gökalp beye geliyormuş sabah kontrole de geziyor gayet iyi ve ilgili instagramdan da bakabilirsiniz hesabına
Snowel kubraturkkoc evet instagram hesabını biliyorum benim aslında yarınaydı randevum vardı ama 182 aradı hastane iptal etmiş randevuyu sanırım işi çıktı çok heveslenmiştim şimdi 15 gün beklemek zorundayım.
sirius8 Snowel merhaba bugün gittim sonuç göstermeye ama boşuna gitmişim ya maalesef , raporluymuş Gökalp bey