Sysymom Çatlamanın 8. Günü ve bu innovitanın içinden çıkan gebelik testi negatif ilk idrarla yapmadım ama çıkacak olana çoktan çıkıyor diye düşünüyorum deneyimleri olanları paylaşırsa sevinirim artık hiç umudum kalmadı