MerveLeo acelyacik benim var bir arkadaşım yüzbyüze gelmedik hiç ama bi sayfadan tanıştık aynı şekilde bir şeyle uğraşıyorduk. Sonra dertleştik 2 seneyi geçti bi gün yolum onun yaşadığı yere düşerse mutlaka görüşürüz.
mom_51 acelyacik devir kolla toto devri çiçeğim aman uzak dursun benden herkes. Şuan kollayacak enerjim yok 🤣🤣
bohembircadi acelyacik Var. Bir tanesiyle 16 yıldır, üçüyle 7 yıldır, Bir diğeriyle 3 yıldır görüşüyoruz 🥰🌸💗 İyi ki de varlar. Düğünüme bile geldiler 🥰🌸💗
Herseydenbiktim acelyacik Benim sosyal medyam yok o yüzden bu imkansız clqjelafk ama buradan samimi olduğum kişiler var baya sadece bir kisi ile yüz yüze olmasa da görüşüyoruz reelde😂
HiravEmir Herseydenbiktim benimde sosyal medya yok ama buradan da nasıl güvenip arkadaş olunur ki kimseye Güven olmuyor artık kimin ne olduğu belli değil biraz zor gibi bana göre daha buradan hiç arkadaş olmadım gerçekte 🤣🥰
Herseydenbiktim HiravEmir Bende onyargiliydim ama ilk buradan konuşup öyle güven sağlayıp numaralasmistik hayatim🥹
penbe_karisi Burası sosyal medya sayılır mı bilmiyorum ama @EsoMom_ bacimmmlaa tam bir senedir birbirimizi tanıyoruz numaralarımiz var 🥹🥰❣️💋