Kızlar merhabalar,
3 ay yazz kullandım (doktor tavsiyesiyle) ve kasım ayında bıraktım gebelik istediğimizden dolayı. Bu arada pcosum var. Kullandığım 3 ay boyunca 26-28 günde bir regl oldum. Ama benim normalim 30-35 gündü zaten.
Kasım ayının 17 sinde reglden sonra muayene oldum doktorum hormon değerlerim düzeldiğini pcosun her zaman olacağını ama gebelik için ekstra bir problemim olmadığını doğal yolla 1 sene denememiz gerektiğini söyledi
Kasım ayı boyunca gün aşırı ilişki yaşadık. Yumurtlama vs bilmiyorum takip etmiyorum , 30 günde regl olsaydım 5 aralıkta olmam gerekiyordu o sebeple 7 aralıkta sabah idrar testi yaptım negatif çıktı. Bugünde hala regl olmadım. Geç döllenme vs diye bişey duydum bu mümkün mü? 35 günü bekliyorum hala regl olmazsam kan vermeyi düşünüyorum , sizce?