hilal_sefakir şuan göbeğin yok canım bebeğin mercimek kadar çünkü. Şuan rahmin şişiyor kendini gebeliğe uygun hale getiriyor. Ekstra gazda var tabi. Gerçek gebelik göbeği 20 hafta sonrası çıkıyor. Ben bu haftaya kadar göbeğim var sanıyordum. 23 haftadayım şuan anlıyorum göbeğim yeni çıkmaya başlamış diye😂😂