Gokcenur_3131 Bugün doktorum kolu ve bacağı kısa dedi 32 hastalıkla uyumluymuş normalde 36 hastalıkla uyumlu olması gerekiyormuş diyer doktorum sıkıntı yok demişti bu doktorum keşke erkenden gelseydiniz dedi biraz moralim bozuldu 🥺😔
Gokcenur_3131 Gokcenur_3131 korkuyorum ya cüce olursa yada genetik bişeyse ve o doktor yüzünden geç kalınırsa düşüncesi bile kötü
asdffoo Gokcenur_3131 çok geçmiş olsun ikili tarama da ne çıktı 4 haftalık gerilik sadece kol ve bacaklarsa mı
Esrauznn Gokcenur_3131 sıkı takip önemliydi farklı bir doktorada görünün belki yanlış cihaz ölçümüdür diyeceğim ama fark da cok çıkmış inşallah sıkıntı çıkmaz
Gokcenur_3131 Esrauznn diğer doktorum önemli değil demişti bu doktorum keşke bebek küçükken gelseydin dedi o gün sadece sıvı alınacaktı şimdi kan alınıcak şimdi yapamam kitim yok dedi ve çorumda yok bu bölüm ankaraya gitmeniz gerek ama doğum yakın birazdan bekleyin doğumdan sonra baktırın dedi kafam çok karıştı ne yapmam gerekiyor bilmiyorum 🥺😔