Selammm kızlar ya ben öncelikle 57,50ile hamile kaldım ama normal beslenmeme ragmen hatta saglıklı şekilde resmen 1kilo artı görünüyor nasıl olurda almış olurum henüz 6+4üm ödem diye adlandırıyorum adet olmadıgım için ama sizde durumlar nedir normal mi bu baştaki hızlı artış