MuratZeynepDiner Happy21baby bende merak ediyorum ptesi randevüm 2li testmi banu hanım çok tatlıydı o yüzden ordan aldım randevü bakalım
MuratZeynepDiner Nurceren ben gittim banu hanımın odasına ayrıntılı ultrason için randevü almam gerekiyormus dedim sekteri 10 gün sonraya randevü verdi haftanıza göre hesaplayıp veriyor ama bi an önce gidin dolu oluyor genelde
ishem Kcvelek merhaba. Öncesinden muayene ücreti ödediniz mi peki? Hastaneyi aradım şimdi 150 lira muayene ücreti dediler Banu hanım için ve ayrıntılı ultrason için tekrar bir şey ödeyecek miyim diye sorduğumda geldiğinizde öğrenirsiniz dedi çalışan bilgileri yokmuş. Yani direk ayrıntılı ultrason için randevu alamadım!
ishem MuratZeynepDiner merhaba. Siz direk ayrıntılı ultrason için mi randevu aldınız? Yani önceden Banu hanımda muayene olmanız gerekiyor muydu?
anneyimben12 200 tl idi ben 1 ay önce gittim konuştum parasını veriyorsunuz size randevu veriyorlar 1 hafta sonraya falan ben 200 lira oraya vermek istemedim yaptırmadım o yüzden detaylarını bilmiyorum malesef sadece fiyatı biliyorum net olarak
Aybuke3455 Ben de iki test için gün aldım Banu hanıma Harika bir doktor diyor herkes 😌 7+1 haftalığım şuan
HlyaracGzel Ben de bezmialem de düşünüyorum ama hiç bir bilgiye sahip değilim, yaptıranlar bilgi verebilir mi?
Ilknur911 MuratZeynepDiner eş giremiyo hatta bekleme alanına erkeklerin girmesi bile yasaktı bende kız kardeşimle gittim videoya aldık
ebruligunler Renkli ultrason görüntüsü aldınız mı acaba birde hangi doktora gidiyorsanız o kişi mi ayrıntılı bakıyo pek anlayamadım
Kcvelek Evet eşinizde girebiliyo renkli fotoğraflarınıda gerekli tüm bilgileride veriyo banu hanım çok iyi
MuratZeynepDiner Ilknur911 benim eşim girdi banu hanım tabiki babası geleck dedi.yaptıran herkesin eşi girmiş siz sormadnz mı yada kız kardeşinizle gittiğinz için mi eşiniz giremedi anlamadm ama ben normal kontrollerede doç dr serdar kütüpe gdyorm her seferindede eşim giriyor
Ilknur911 MuratZeynepDiner. Ben muayene için gitmiştim ayşe hanıma eşim girebilir mi dedim hastanemizin kararı var eşler giremiyorlar dedi hatta bekleme alanından güvenlik çıkarttı eşimi siz dışarda bekleyin diye... Bende ayrıntılı ultrasona kardesimle gittim