afitp ne yalan söyleyim 4 yılın ardından bende acemi gibi hissediyorum 😅 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰
Anne için
pijama takımı (2adet)
hastaneden çıkarken rahat elbise
yelek
emzirme sütyeni
4-5 adet külot
atlet
göğüs kalkanı
göğüs ucu kremi
kanama için büyük ped
çorap
terlik
kağıt havlu
Bebek için
(Hemşireye verilecekler)
1 adet 5li hastane çıkışı (çorap-zıbın)
1 adet bebek bezi
battaniye
Yedekler
7 adet zıbın
3 adet bebek takımı
1 adet hastane çıkış seti
1 adet tulum
1 ince 1 kalın battaniye
1er adet şapka eldiven ve çorap
15 adet bez
ıslak mendil
4 adet tek kullanımlık alt açma örtüsü
ağız silme pamuğu/ bezi
emzik
pişik kremi
küçük çöp poşeti
ufak kirli çantası veya poşeti
Ben böyle bir liste yaptım evimiz hastaneye 1 saat uzaklıkta eksik bir şey olursa gidip alacağımız mesafede olmadığı için fazlaca koydum bebek için kıyafetlerden ama genelde bu kadar kıyafete ihtiyaç duyulmuyor ama aklım kalmasın istedim biberon süt sağma pompası vs almadım çünkü ilk gün zaten lazım olmuyor kızımda koymuştum ama kullanmamıştım emzik koydum ama kullanır mıyım bilmiyorum normalde göğüs ucu kremi ve kalkanı da ilk günler lazım olmuyor ama doktorum bana doğumdan 2 ay önce kullanmaya başla dediği için o günde kullanacam diye yanıma aldım