Aleynadiyorki Kızlar Tshım yüksek çıktı tahlillerimde normalde üç olması gerekiyormuş en fazla benim 5 kadın doğuma gideceğim yarın aynı durumda olan var mı tiroit neden yükselir veya hap kullanan var mı çok önemli dedi doktor
mehmel54 Aleynadiyorki benimde o civarlarda çıkmıştı sonra kendiliğinden düzeldi dahiliye gerek görürse ilaca başlıyormuş başka bilgim yok geçmiş olsun
Sizdenbirii1 Aleynadiyorki gebeliğe bağlı yüksek olabiliyor ilacı var doğuma kadar kullanıyorsun bir sıkıntı olmuyor
Iremsel_ Aleynadiyorki gebelik öncesi troid hastasıyım canım ilk 3 ay 1.5 ikinci 3 ay 2.5 Üçüncü 3 ay da da max 3.5 olmasını istiyorlar düzenli şekilde ilaçlarını kullandığın sürece Allah’ın izniyle bi sorun yaşamazsın korkma kontrol altonda olsun yeter 3 haftada bir kan verip değer takip eldiceksin sadece sağlıcakla kucağına al inşallah sorun olursa yanıtlarım💖
Aleynadiyorki slnylmz96 Iremsel_ Seraymesut cns5117 senos15 Iremsel_ Sizdenbirii1 mehmel54 Es07 Hepinize geçmiş olsun kızlar bende yarın kadın doğuma gideceğim artık dahiliyeye falan yönlendirirse giderim aile hekimim de önemli mutlaka takip et dedi
slnylmz96 Iremsel_ benim 16 haftada malesef 7 ye çıktı ya ama hep doza göre ilaç kullandım korkuyorum doğrusu
Iremsel_ slnylmz96 korkma canım cidden kontrol altında olduğun müddetçe korkulacak bi ley değil önemli olan Ehl-i bi doktorla çalışabilmek bence düzenli takiple gayet normal sınırlarda oluyor çünki
cns5117 Aleynadiyorki Tedirgin olmayın farkedilmesi güzel olmuş ilaç başlanır hemen ben öncesinde de tiroid hastasıym gebelikte artış gösterdi doz arttırdık önemli bir hormon ama ilaçla kısa sürede kontrol altına alınabiliyor allahtan 3 haftada bir baktıryorum dahiliye veya endokrin sizi bu konuda yönlendiricektir
Seraymesut Aleynadiyorki endokrinoloji bölümüne takipli kalırsan hiç bir şey olmaz benim normal ama 2.5 oluca dedi 100 luktu 125 lik kullanıyorum bu hormon bebeğin gelişimi için çok önemli
Iremsel_ slnylmz96 troidin en sevmediği şey strestir sakın stres yapma sakin ol inşallah rabbim sağ Salim bebişinle kavuşmanı nasip etsin 💖
Ysf78 Aleynadiyorki benimde öyleydi 2. Gebeliğim. İkisindede hamilelikte yükseldi doğuma kadar ilaç kullandım.