Merhaba yoldaşlarım. Doktorum özel ebe tutmamızı ve her muayeneyede ebemle gelmemi söyledi. Normal doğum istiyorum. Co-nurse diye bir uygulama buldum içindeki ebeler baya iyi. Bana hediye paket de göndereceklermiş ama emin olamadım. Burdan ebe hizmeti alan var mı aranızda? Instagramdaki ebeler çok pahalı geldi. Conurs iyi gibi. Önerisi olan var mı? Varsa memnun kaldınız mı?