burcuuguneer Merhaba hanımlar 35+5 haftalık hamileyim kilosu şuan 2.650 gram 20 aralık doğum günüm o zamanda 37+3 oluyor o güne gün istedim ama erken dediler 38+5 veya 39. Haftaya gün veriyoruz dediler normal mi bu kadar geç olması yani sezeryan sonuçta normal diye beklemeyiruz ki 37+3 erken mi oluyor çok saçma geldi bana ve artık ağrılara da dayanamıyorum belimden kalçama bacaklarıma kadar vuruyor yürüyemiyorum yatamıyorum nefes alamıyorum Rabbim herkese sağlıklı doğurmayı nasip etsin sormak istedim :/
yasarceyda12 burcuuguneer bence doğum günğ isteğiniz biraz saçma 😅 bi sorun yoksa genelde 38den önce almıyolar yani bir sorun olmayadanilir oladabilir yani niye riske atılsın ki
anneoluyorummm103 burcuuguneer bana doktorum 37+5ten önce doğurmaman lazım dedi 38+3e gün verecekti ben 38+4ü istedim. Senin istediğin tarih akciğer açısından erken oluyor muhtemelen küvez durumları olmaması için kabul etmemişlerdir
vahsikelebekk 38e planlanmış doğumum var ama çarşamba günü gidip 37+5 e çektircem, hem çok ağırlaştım hem de bitmeyen diş meselem var artık çok kötüyüm ilaç içmekten de bıktım, benim doktorum anca 37+5e kadar okey diyor
Aleynaa8 Doğru tabi ki ne kadar sizinle kalırsa o kadar iyi olur bebek için Bende 38+4 e aldım randevu mu hayırlısıyla 15inde doğacak. Erken olması daha zor olur bebek için Allah göstermesin
Havin49_ burcuuguneer 38 haftadan önce olan doğumlar erken doğum diye adlandırılıyor hem senin karnında ne kadar kalsa o kadar kilo alır o kadar gelişimi devam eder kusura bakmayın ama sırf sizinle aynı doğum günü olsun diye doktorun dediğine saçma diyorsun ama senin düşünce yapın saçma
Busraatpl burcuuguneer bi aciliyet yâda mecburiyet yoksa 38–39 arası alıyolar genelde. 1.5 sene var bi önceki sezeryanla arasında ama 38+5 e gün verdi doktorum