kartanesi___ 28+5’iz özel hastane takipliyim ama şehir dışında olduğum için bu ay devlete gittim doktor 1200 gram sayılır boyu da 37 cm dedi. Ultrason kağıdında da 1166 gram diyor. Sizin bebişler kaç gram kaç cm?
Havin49_ kartanesi___ 25+2 de biri 640 biri 625 doktorum sınırda zayıf kalmış dedi önceden gelişimi güzel gidiyordu ama Buaralr zayıf kalmış dedi bize
greybrde kartanesi___ o haftalarda kilo çokta önemli değil takılmayın böyle şeylere kıyaslama yapmayın son haftalarda alıyor bebek çümkü kilo ben 32. Haftadan sonra takipe aldım mesela yediğime dikkat ettim 32. Haftada 2200 idi 35 de 2850 idi
kartanesi___ Fatma_furkan1996 benim düşük mü acaba ya😢ya da ultrasonla mı alakalı acaba çünkü iyi değildi ultrasonu
zeyyynep kartanesi___ makinadan makinaya da fark gösterebiliyor bazen bazı ultrason makinaları az ya da çok gösterebiliyor
Fatma_furkan1996 kartanesi___ ultrasonla alakalı olabilir canım ama kilosu düşük değil gayet normal doktorum normalde 1.200 gr olması gerekiyor dedi
lotusflowers Ben devlete gidiyorum hatta ayrıntılı ultrasona bile girdim ama hiç boyunu kilosunu söylemediler. Ultrason raporundada yazmıyo 🫤
Fatma_furkan1996 lotusflowers maalesef devlet öyle canım sen sormadan birşey söylemiyorlar bakıp geçiyorlar öyle