Kızlarrr nasılsınız son zamanlar artık bizde durumlar 38+4 haftalığım haftaya gün verdi doktorum 39+4 yatışını yapalım suni sancı başlayalım gidişatına bakalım dedi daha da ertelemek istemedi gebelik şekerim var ama diyet yapıyorum bebeğim çok iri bebek değil haftası ile uyumlu gidiyor suni sancı ile doğum yapanlar tecrübelerinize paylaşabilirmisiniz bugün vajinal muayenede serviks agzın yumuşamış dedi açılmasını vb söylemedi hatta şaka ile karışık canım acıyınca muayene belki ağrını tetikler bu hafta doğururuz falan dedi 🥹😂