Tüp bebekle başlayan serüvenimin sonu tarifsiz duygularla tamamlandı. Ankara’da Nuray Bozkurt hocayla başladı tüp bebek serüvenimiz 4 embriyomuz oldu ve ikisini transfer ettirdik biri tuttu fakat 20. Haftada suyum geldi ve bebeği normal doğum yaptırarak kaybettim. Tam bir yıl sonra tekrar 2. Transferim yapıldı son kalan 2 embriyomu ve yine bir tanesi tuttu çok şükür . İlk kaybımdan dolayı süreç benim için fazla tedirgindi . 13. Haftamda hocam önlem amaçlı serklaj işlemi yaptı 10 gün dinlendim . Tüm hamileliğim boyunca aktif olarak çalıştım . Çalışmak beni zinde tuttu bişe olabilir korkularımı düşünmememe sebep oldu . 3 Aralık da sezeryan doğum için plan yapıldı fakat 30 Kasım da kızım gelmeye karar verdi . Akıntı şeklinde suyum az geldi lekesi pembeleşti hocama haber verdik ve hemen hastaneye geçmemizi söyledi. O gün oksapar vurduğum için de tam anastezi olacağımı söylediler akşam 20:30 gibi doğuma alındım 20:45 de kızım doğdu. O günden beri bambaşka bir dünyadayım resmen bu mükemmel anlatılamayacak duyguları isteyen herkesin yaşamasını temenni ediyorum . Doğumum Acıbadem de oldu ve müthiş bir süreç geçti. Ankara’da hamile herkese tavsiyemdir. 2 gün prensesler gibi bakıldım . Dilerim isteyen herkese nasip olsun ♥️