gamzetrkk 3.ayda hafifleyerek zamanla tamamen geçmiş olacak merak etmeyin. Elma, maden suyu rahatlatır. Bir de su falan içerken küçük küçük yudumlarla için tuzlu kraker iyi gelir. Ben de aynı durumdayım şuan ve bana bunlar iyi geliyor sadece. ilk gebeliğim de böyleydi hiç beslenemediğim için hastanede yatmak zorunda kalmıştım. Buarada zencefil çayı da tavsiye ediliyor henüz zencefil alamadığım için yapamadım ama en kısa sürede bende deneyeceğim size de fikir olur.