SuleSuleDeniz Arkadaşlar "Frei Öl" bu yağı kullananınız war mı çatlaklar için kullananlar olumlu sonuç aldı mı?
SevgibiR SuleSuleDeniz 26 lira mı ne ucuz göbek çatlak kremi yaziyo uber yeni aslında bir hafta oldu alalı çatlak görünce hemen gittim aldim ben😂 onceden almamıştım