tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii momss26 ben gebeliklerimi hep bu testlerle ögrendim genellikle dogrı oluyor zaten adetinde gecmiş
momss26 tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ben hiç hazır değilim ya 2 çocuğum çok küçük ve doğum kontrol hapı kullanıyodum
tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii momss26 hadi ya ben ilk geebeligin sandım doğumdan sonra bende hap kullanmaya başlıcaktım
hakkah24 momss26 Doğum kontrol hapı ile nasıl hamile kaldınız? Düzenli kullanmadınız mı? Binde bir hamile kalma oranı var.
momss26 tubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii yok canım kızım 4 oğlum 3e girecek düşün yani ikisi küçük. İnşallah yanlıştır ya