Arkadaşlar merhaba hepinize 🌸
Eskiler varsa belki beni hatırlayan çıkar, yaklaşık 4 senedir bu uygulamaya üyeyim. İlk hamileliğimde katılmıştım. Allah’a çok şükür oğlumu kucağıma aldım 3 sene önce. Normalde ikinci çocuğu hiç düşünmüyordum, oğlum kolik bir bebekti beni çok zorlamıştı işin aslı hala da çok normal bir çocuk olduğunu söyleyemem. Ama son zamanlarda yaklaşık bir aydır sanki kafayı yemişim gibi hamile kalmak istiyorum, kızgınlığa giren kediler gibi hissediyorum kendimi bazen 😂😂😂 eşim pek çocuk yapma taraftarı değildi ama benim bu isteğimden sonra kendisi de olumlu düşüncelere sahip oldu. Bir oğlum var Bir tane de kızım olsun 2 meyvenin de tadına bakayım ondan sonrası da Allah Kerim kafasındayım. Çin takvimi, Kiril alfabesiyle yazılan tıp kitabı, doğurganlık dönemi, doktorların tavsiyesi, Kur’an’daki ayetler.. bakmadığım yer kalmadı kız olsun diye 😂😂 bazen diyorum bu kadar istiyorum diye kesin erkek olacak 😂😂 çocuklarımın arasında 4 yaş olmasını ideal buluyorum, ama kafam biraz karışık değil desem de yalan olur. Sizler ne düşünüyorsunuz? 2 çocuğu ne zaman yaptınız, kız veya erkek olması için özel bir planınız var mıydı?